به اطلاع داوطلبان معـرفی شده چند برابر ظرفيت مرحله بررسی مدارک آزمون استخدام مشاغل پیمانی آتش‌نشانی در سال 1398 مي‌رساند، نتايج بررسی مدارک آنان، از روز چهارشنبه مورخ 24 مهرماه 1398 بر روي پايگاه اطلاع‌رساني مركز آزمون جهاد دانشگاهي به نشاني www.hrtc.ir قابل مشاهده مي‌باشد. ضروری است داوطلبان با استفاده از كدملي و كد رهگيري با ورود به قسمت پروفايل خود، از نتیجه بررسی مدارک و وضعیت نهایی خود مطلع گردند. داوطلبان گرامی لازم است پس از مشاهده کارنامه بررسی مدارک، با توجه به نتیجه ثبت شده در کارنامه، اقدامات زیر را انجام دهند : 

1. معرفی‌شدگان برای آزمون عملی
آن دسته از داوطلباني كه در بخش وضعيت داوطلب، عبارت «شما براي آزمون عملی معرفي شده‌اید» درج گردیده است، لازم است از روز دوشنبه مورخ 29 مهرماه 1398 با مراجعه به پایگـاه اطلاع‌رسانی استانداری استان مربوطه، از زمان و مكان و شرایط برگزاری آزمون عملی، مطلع شوند.

2. تکمیل ظرفیت
آن دسته از داوطلباني كه در بخش وضعيت داوطلب، عبارت «شما در مرحله تکمیل ظرفیت برای طی مرحله بررسی مدارک معرفی می‌شوید» درج گردیده است، لازم است از روز دوشنبه مورخ 29 مهرماه 1398 با مراجعه به پایگـاه اطلاع‌رسانی استانداری استان مربوطه، از زمان و مكان بررسی مدارک خود، مطلع شوند. این دسته از داوطلبان با مراجعه به اطلاعیه قبلی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در خصوص اعلام اسامی چند برابر ظرفیت، از مدارک مورد نیاز جهت بررسی مدارک مطلع شده و در زمان و مکان مقرر، برای بررسی مدارک مراجعه نمایند. در صورت تایید مدارک این داوطلبان، بلافاصله به مرحله آزمون عملی معرفی می‌شوند.

تذكرات مهم:
1 - معرفي داوطلب برای آزمون عملی هيچگونه حقي براي استخدام فرد ايجاد نمي كند.
2- عدم مراجعه در زمـان و مکان مشخص شده به منزله انصـراف داوطلب از ادامه فرایند استخدام تلقی گـردیده و داوطلب هيچگونه حق اعتراضی نخواهد داشت.

1000 کاراکتر باقیمانده است